دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

- خرد کن

مینی خردکن شارژی 3 تیغه

مینی خردکن شارژی 3 تیغه یک خردکن 3 تیغه تیز است که تعویض آن برای شما راحت خواهد بود. به عنوان یک وسیله کاربردی برای خرد و میکس کردن سیر ، زنجبیل ، فلفل ، هویج ، سبزیجات ، پیاز و موارد دیگر بسیار مناسب است.

قیمت : 299,000

قیچی آشپزخانه 8 کاره

هم قیچی، هم بازکن، هم کابل کش و هم چاقو! این قیچی جادویی 8 کاره باورنکردنی در هر زمینه ای مفید خواهد بود. محصولی کاملاً جدید که باید در کار آشپزخانه خود داشته باشید و کار شما را آسان‌تر می‌کند و نمی‌توانید نزدیک آن باشید.

قیمت : 199,000

مخلوط کن شارژی 6 تیغ JUICE CUP

یک محصول بسیار کاربردی با عملکرد خارق العاده می باشد که برای ورزشکاران به خصوص بسیار کاربرد دارد.

قیمت : 399,000

خلال کن سیب زمینی و سبزیجات

خلال کن سیب زمینی و سبزیجات Potato Chipper برای تهیه خلال سیب زمینی بهداشتی خانگی و بدون نیاز به چاقو مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توانید با این محصول انواع صیفی جات مانند خیار،هویج و … یا پیاز و حتی گوجه فرنگی را نیز خلال و یا بصورت نگینی انجام دهید.

قیمت : ناموجود
149,000

خردکن دستی نخ دار

همیشه برای خردکردن سبزیجات، هویج، پیاز، میوه‌ها و دیگر مواد غذایی، داشتن یک وسیله که بتواند عمل خردکردن آسان را انجام دهد، به شما کمک می‌کند غذای خود را سریع‌تر و با کیفیت بیشتری طبخ کنید. یکی از این خرد کن دستی نخ دار است.

قیمت : ناموجود
139,000

هسته گیر آلبالو مدل Helferhoff

هسته گیر آلبالو مدل Helferhoff نوعی ابزار کاربردی در آشپزخانه است که به کمک بانوان آمده است تا بوسیله آن بتوانند به طور کاملا حرفه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن آلبالو، گیلاس، زیتون، خرما و سایر میوه های مشابه را از هسته جدا کنند و برای مصارف مختلف مانند تهیه مربا، کمپوت، ترشی، آلبالو پلو و ... استفاده نمایند.

قیمت : 99,000

دستگاه سیب قاچ کن

این محصول دارای تیغه هایی تیز و برنده می باشد که بدون نیاز به زور و فشار به راحتی می توانید سیب را به 8 برش مساوی تقسیم کنید. این محصول را برای میوه های دیگر نیز می توان استفاده کرد.

قیمت : ناموجود
10,000

هندوانه قاچ کن

این محصول دارای تیغه هایی تیز و برنده می باشد که بدون نیاز به زور و فشار به راحتی می توانید هندوانه را به 12 برش مساوی تقسیم کنید و میل کنید. مناسب برای انواع صیفی جات ...

قیمت : ناموجود
29,000

پوست کن آناناس

پوست کن آناناس بهترین و راحت ترین روش پوست کندن و ورقه حلقه ای کردن آناناس است. این وسیله دارای تیغه های تیز می باشد که به راحتی می تواند آناناس را از پوست جدا نماید.

قیمت : ناموجود
14,800

گلدان جادویی Fruits Plant

گلدان جادویی محصولی با طراحی عالی می باشد که دارای 10 کاربرد مختلف از جمله: آبگیر لیمو، قاچ کن سیب، صفحه برش توری، رنده توری شکل، آبگیر گریپ‌فروت و ... می باشد.

قیمت : ناموجود
49,000

قیچی سبزی خردکن

اين قیچی عجيب و غريب شامل 10 تيغه تيز است كه اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا سبزيجات، کاهو، پیاز و ... را با سرعت بالا و در تکه های مساوی برش داده و خرد كنيد.

قیمت : ناموجود
19,800

سیر خرد کن گارلیک پرو - Garlic Pro

سیر خرد کن اعجاب انگیز یکی از وسایل های مفید و ضروری آشپز خانه است که به کمک آن می توانید به راحتی سیر را برای غذا خرد کنید بدون آنکه پوست دست شما نسبت به اسانس و یا بوی سیر آزرده شود.

قیمت : ناموجود
25,000

خردکن رشته ای میوه و سبزیجات

خردکن رشته ای میوه و سبزیجات یک وسیله جالب و چند منظوره است که توسط آن شما می توانید سبزیجات و میوه ها را با حرکت چرخشی، بسیار آسان و سریع به صورت ورقه ای یا رشته ای خرد کنید.

قیمت : ناموجود
16,800

خردكن نايسر دايسر پلاس

نایسر دایسر پلاس وسیله ای چند کاره است که کار در آشپز خانه را آسان می کند. می توانید با استفاده از تیغه های تیز و با کیفیت نایسر دایسر پلاس در هر ثانیه چندین برش را با هم انجام دهید.

قیمت : ناموجود
39,800
<<