دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

متنوع ترین فروشگاه ایرانیان

تی شرت مردانه طرح هدفون (مشکی)

تی شرت مردانه طرح هدفون (مشکی). این تیشرت فوق العاده و بی نظیر با طرح هدفون بر روی آن توجه جوانان را به خود جلب نموده و در رنگ مشکی عرضه شده است.

قیمت : ناموجود
149,000

پالس اکسیمتر سنجش اکسیژن و ضربان قلب

پالس اکسیمتر انگشتی Fingertip Pulse Oximeter مدل LK88 یک نوع تست راحت و بدون درد برای سنجش سطح اکسیژن اشباع خون و نرخ ضربان قلب می باشد که نشان دهنده ی این است که تا چه اندازه ای اکسیژن را به نقاط دور بدن مثل دست ها و پا ها می فرستد.

قیمت : 259,000

دستبند چرم طرح ضربان قلب

دستبند چرم طرح ضربان قلب. این دستبند با چرم مشکی رنگ درجه یک و نماد طلایی ضربان قلب ارائه شده است و دارای قفل است که به آسانی باز و بسته می شود و فوق العاده منعطف است.

قیمت : ناموجود
27,000

ساعت مچی LED کبری

این ساعت در استایل مار کبری طراحی شده است. طراحی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن اولین چیزی است که توجه ها را به خود جلب می کند. دارای تقویم روز شمار و 6 ماه گارانتی تعویض.

قیمت : ناموجود
29,000

کیف کار Massimo Dutti

کیف کار Massimo Dutti فوق العاده شیک و با کیفیت. دارای بند رو دوشی قابل تنظیم. قابل استفاده برای آقایان و خانم ها. ارائه شده در در چهار رنگ: مشکی، قهوه ای، عسلی و کرم.

قیمت : ناموجود
199,000

ست ساعت مچی Gucci طرح Luxx

ست ساعت مچی Walar طرح Glor بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. این ساعت یک نمونه کپی شده از روی WALAR اصلی می باشد که با ظرافت بسیار بالا و بهترین مواد ساخته شده که حین استفاده حس اصل بودن را به شما هدیه می دهد.

قیمت : ناموجود
159,000

ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای

ترازو از صفحه شیشه ای تشکیل شده و با سنسور های حسگر تشخیص وزن خود می تواند تا سقف ورزن 150 کیلوگرم را تشخیص دهد. ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای مجهز به یک شیشه 8 میلی متری آنتی شوک بوده و در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم است.

قیمت : ناموجود
189,000

ادکلن مردانه کنزو Leau Par Kenzo

ادکلن کنزو لئو پار مردانه-Kenzo LEau Par عطری است خنک و تند. این عطر در سال 1999 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کنزو لئو پار-kenzo LEau Par عطری است مردانه و جذاب.

قیمت : ناموجود
249,000

مینی لباسشویی اولتراسونیک

طراحی این دستگاه ها بگونه ای هست که بتونین به راحتی و در کمترین زمان لباس های تمیزی داشته باشین . مینی واش ULTRA SONIC یک محصول کاربردی و کم حجم میباشد و قابل استفاده در منزل و بیرون منزل حتی در مسافرت میتوان از آن استفاده کرد.

قیمت : 389,000

کفش دخترانه نایک طرح Bee

کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

قیمت : 199,000

چراغ اضطراری کمپینگ مدل قطره

چراغ LED تامبلرلایت مناسب جهت استفاده به عنوان چراغ خواب ، چراغ مطالعه و قابل حمل می باشد.این محصول دارای طراحی مناسب برای ایستادن چراغ در هر وضعیت بوده و دارای سه حالت نوردهی می باشد.

قیمت : 119,000

ساعت LED صفحه لمسی طرح Swarovski

ساعت LED صفحه لمسی طرح Swarovski یکی از بهترین ساعت های عرضه شده از نظر طراحی در سطح جهان است که نوجوانان و جوانان علاقه بسیاری به داشتن این ساعت دارند.

قیمت : ناموجود
89,000

ظرف تخمه خوری فانتزی

ظرف تخمه خوری فانتزی از پلاستیک ضخیم BPA Free ساخته شده است ، این پلاستیک از مواد کاملا بهداشتی تهیه شده است در در مقابل شستشو با آب گرم کاملا مقاوم است و هیچ ماده مضرری از آن در اثر شستشو خارج نمی شود.

قیمت : 49,000

آشپزی در 15 دقیقه

«آشپزی در 15 دقیقه» نام یکی از پربیننده ترین مجموعه های آموزشی جیمی اولیور است که به موفقیت بسیار چشمگیری در سراسر دنیا رسید. بیش از 15 ساعت و 900 دقیقه آموزش آشپزی به زبان فارسی.

قیمت : ناموجود
37,600

کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS

کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS سفید رنگ و مدل اسپرت تولید شده. این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.

قیمت : 269,000

گردنبند استیل طرح کپسول عشق

گردنبند کپسول عشق. این گردنبند های فوق العاده به روز و مطرح در میان جوانان اولین بار در سریال عاشقانه استفاده شد و بسیار مورد توجه طرفداران مد و استایل قرار گرفت...

قیمت : 99,000

پریز دیواری برق همراه با ریموت کنترل

پریز دیواری برق لایو گرین محصولی جدید و بسیار کاربردی می باشد که بزرگترین مزیت آن ریموت کنترل آن می باشد. بدین صورت که شما از راه دور می توانید پریز را روشن یا خاموش کنید.

قیمت : ناموجود
58,000

کیف کج زنانه شنل مدل Sophia

کیف کج شنل مدل سوفیا. این کیف بسیار شیک، فضای کافی برای قرار گیری لوازم مورد نیاز خانوم ها را داشته و در رنگ های مشکی، قهوه ای، زرشکی و کرم ارائه شده است.

قیمت : ناموجود
25,000

ست تیشرت و شلوار ITALYA

ست تیشرت و شلوار ITALYA با جنس:مکلون با رنگ سفید و  مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

قیمت : 249,000

ماهیتابه کودک

ماهیتابه کودک در طرح های متنوع و فوق العاده زیبا. تشویق کننده فرزندان شما به خوردن غذای بهتر. قابل استفاده جهت تزئین تخم مرغ و پخت آن در شکل های مختلف.

قیمت : ناموجود
29,000
<<